Agora w Eurozecie

Prezes Agory: Najpierw wspólna oferta handlowa

Nowym prezesem Eurozetu został Maciej Strzelecki, prezes Grupy Radiowej Agory (po lewej). Stanowisko wiceprezesa Eurozetu objął Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory

Z Eurozetem, po tym jak kontrolę nad spółką przejęła Agora, rozstaje się dotychczasowy prezes Grzegorz Kossakowski. Do zarządu spółki weszli szefowie Grupy Radiowej Agory.

Decyzją nadzwyczajnego zgromadzenia wspólników Eurozetu w skład zarządu spółki weszli w poniedziałek Maciej Strzelecki jako prezes i Adam Fijałkowski jako wiceprezes (analogiczne stanowiska zajmują w Grupie Radiowej Agory). W zarządzie Eurozetu pozostaje odpowiedzialny za finanse Tomasz Zakrzewski, co ma zapewnić ciągłość funkcjonowania spółki.

Dotychczasowy prezes Eurozetu Grzegorz Kossakowski zajmował stanowisko od marca 2022 roku. W poniedziałek nie udało nam się z nim skontaktować.

Tworzenie wspólnej oferty handlowej

Członkinią zarządu spółki nie jest już Ewa Rosiewicz, która pozostaje dyrektorką biura reklamy.

– W swoich działaniach w pierwszej kolejności skupimy się na tworzeniu wspólnej oferty handlowej – mówi „Presserwisowi” Bartosz Hojka, prezes Agory.

Jak zapowiedziała Agora, zachowane mają zostać obecne formaty wszystkich dziewięciu rozgłośni Grupy Radiowej Agory i Eurozetu.

Nowy prezes Eurozet Maciej Strzelecki w komunikacie stwierdził: „Po długim czasie oczekiwania i wbrew wielu przeciwnościom w końcu możemy przystąpić do realizacji zaplanowanych działań – ich celem jest zbudowanie grupy radiowej gotowej na walkę o status lidera rynku radiowego w Polsce”.

Strzelecki kieruje Grupą Radiową Agory od 2013 roku. Odpowiada m.in. za sprzedaż, IT i sprawy administracyjne. W Agorze pracuje od 2001 roku, a z radiem związany jest od 1994 roku. Adam Fijałkowski związany jest zaś z Grupą Radiową Agory od 2007 roku i jako wiceprezes odpowiada za działalność programową i marketingową. W branży radiowej pracuje od ponad 30 lat. W latach 2001-2006 był wicedyrektorem radiowej Trójki.

Grupa Eurozet w 2021 roku wypracowała 35,8 mln zł zysku netto przy 195 mln zł przychodów ze sprzedaży.