Jak informuje spółka Bez Recepty, Bauer przygotowuje pismo (odpowiada za projekt, redakcję i wykonanie) na podstawie umowy o współpracy, spółka dalej jest wydawcą tytułu. Sekretarzem redakcji została Diana Ożarowska-Sady, wicenaczelna „Przyjaciółki”, „Pani Domu” i „Poradnika Domowego”. Redaktorką naczelną miesięcznika w dalszym ciągu jest Izabela Raduszewska, a redaktorką prowadzącą Ewa Dembowska.
Do tej pory za przygotowanie magazynu odpowiadała agencja 360 Content Team, funkcjonująca w strukturach biura reklamy Time SA.
Pismo ma nowe rubryki z poradami, większe zróżnicowanie form dziennikarskich i zmienioną szatę graficzną, dzięki czemu, jak zaznacza Bauer, zyskało „bardziej czytelną i przejrzystą strukturę”.
Lifestylowe czasopismo przeznaczone jest dla osób powyżej 55. roku życia. Jego nakład to 50 tys. egz., a cena okładkowa wynosi 2,49 zł. Magazyn dostępny jest w prenumeracie. Spółka Bez Recepty to producent leków i suplementów, wydaje również „Dbam o Zdrowie DOZ Magazyn”.