Wpływy Polskiego Radia z abonamentu opłacanego przez słuchaczy wyniosły 159,3 mln zł i były niższe o 14,5 proc. Z rekompensaty spółka otrzymała 60 mln zł, podczas gdy rok wcześniej – 46,5 mln zł (wzrost o 29 proc.). Łącznie wpływy abonamentowe rok do roku spadły o 5,8 proc. i 69,4 proc. przychodów spółki.
Z kolei Agencja Reklamy ze sprzedaży czasu reklamowego i zawieranych umów sponsorskich zebrała 67,2 mln zł, czyli o 7,4 proc. mniej niż rok wcześniej.
Ze sprawozdania Polskiego Radia wynika, że spółka zmniejszyła udział słowa w Programie I – z 59,4 proc. w 2018 roku do 58,6 proc. w 2019 roku, w Programie II – z 32,6 proc. do 31,6 proc., a w Programie III – z 40,3 proc. do 40,1 proc.