Jak tłumaczy Zbigniew Cieśliński, prezes Media Druk, wydawcy periodyku, nie będzie to typowy debiut. – Od ponad sześciu lat przygotowywaliśmy „Wielkopolski Tenis, Squash i Badminton”. To regionalna gazeta, która ukazywała się także cztery razy w roku. Duży, pozytywny oddźwięk, z jakim się spotykaliśmy, skłonił nas do kolejnego etapu w rozwoju firmy i projektu – mówi.
Kwartalnik w pierwszym ogólnopolskim wydaniu liczyć ma około 130 stron. W założeniu ma być magazynem poświęconym tenisowi, ale z elementami lifestylowymi. – Co nas ma wyróżniać? Przede wszystkim ludzie, których będziemy prezentować. Będą to osoby popularne. Jednak z drugiej strony napiszemy również o ludziach mniej znanych, ale mających do opowiedzenia ciekawe historie z życia – zapowiada Maciej Łosiak, redaktor naczelny.
Magazyn będzie sprzedawany w salonach Empik i dystrybuowany przez tenisowe związki wojewódzkie oraz lokalne kluby (tak dzieje się w Wielkopolsce). Jego cena to 14,90 zł.