Ewa Czaczkowska nową redaktor naczelną miesięcznika „Magnolia”

9 marca br. ukazał się kwietniowy numer miesięcznika ogrodniczego „Magnolia” (Agora SA). Nową redaktor naczelną pisma jest Ewa Czaczkowska, dotychczasowa sekretarz redakcji.

Czasopismo ma nowy layout, zmieniły się czcionki, szata graficzna, sposób prezentacji logotypu i najważniejszych tematów numeru. Liczba stron wzrosła z 68 do 84, nakład wynosi 60 tys. egzemplarzy. Nie zmienia się cena tytułu – 4,99 zł.

Miesięcznik został podzielony na dwie części: Inspiracje – z tekstami ilustrowanymi dużymi zdjęciami i Porady. Pojawiły się nowe działy: „Czas na…” (kalendarium prac w ogrodzie) „Ogród bez chemii” (treści ekologiczne), „Na zdrowie” (informacje o wpływie roślin na zdrowie i samopoczucie). Do pisma dołączane są dodatki: „Kolekcja roślin” z informacjami o roślinach ogrodniczych i „Vademecum ogrodnika” o pielęgnacji roślin.

W magazynie pojawi się też więcej treści od czytelników – listy, zdjęcia ogrodów, opisy ulubionych roślin.

Nowa redaktor naczelna Ewa Czaczkowska związana jest z Agorą od 2011 roku, początkowo pracowała jako sekretarz redakcji „Poradnika Domowego”, a od 2013 roku piastowała to samo stanowisko w „Magnolii”. Wcześniej była m.in. zastępcą redaktor naczelnej „Weranda Country”, kierowała również tytułami „Pani Domu”, „She” i „Świat Kobiety”. Etat poprzedniej redaktor naczelnej Anny Landowskiej został zlikwidowany w ramach zwolnień grupowych w Agorze.

Kwietniowy numer pisma będzie wsparty promocją w internecie (serwisy Gazeta.pl), w radiu (Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Tok FM), w prasie (czasopisma Agory), w telewizji (TVS, Romance TV) oraz w kinach sieci Helios. Za kreację kampanii odpowiada dział marketingu pionu czasopism Agory.