W spocie dziennikarze TVP krótko opowiadają, z czym przede wszystkim kojarzy im się Polska. Michał Rachoń kładzie znicz na grobie, Michał Adamczyk uczestniczy w demonstracji patriotycznej, Michał Cholewiński jest na meczu na PGE Narodowym, Danuta Holecka głosuje w wyborach, Zuzanna Falzmann jest na lotnisku po powrocie z zagranicy, Małgorzata Opczowska spaceruje po Łazienkach, a Karol Gnat bawi się z dziećmi i jedzie na motorze.
W scence z Zuzanną Falzmann można dopatrzeć się aluzji do jej powrotu do kraju po 11 latach pracy jako korespondentka w USA. Dziennikarka po wykorzystaniu zaległego urlopu od początku listopada przygotowuje materiały o tematyce zagranicznej do programów informacyjnych TVP i prowadzi „Panoramę” w weekendy.
Spot kończy się hasłem „Polska. Tu mi dobrze”. Jest emitowany na antenie TVP Info oraz został zamieszczony na profilach stacji w serwisach społecznościowych.
Według danych Nielsen Audience Measurement w październiku br. TVP Info zanotowało 246 568 widzów średniej oglądalności minutowej i 3,99 proc. udziału w rynku oglądalności (po wzroście w skali roku o 16 proc.
W ub.r. Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów o 24 proc. do 2,2 mld zł, głównie dzięki 359 mln zł więcej z abonamentu rtv. Wzrosły też wpływy nadawcy z reklam, sponsoringu, sprzedaży programów i licencji. Zatrudnienie w firmie wynosiło prawie 2,7 tys. etatów.