W specjalnym magazynie redakcja „Gazety Wyborczej” pisze m.in. o nowych podstawach programowych w szkołach, kumulacji roczników po zlikwidowaniu gimnazjów oraz zmianach w ścieżce awansu zawodowego nauczycieli. W wydaniu przeczytać będzie można rozmowę z prof. Bogusławem Śliwerskim, przewodniczącym Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN o zmianach, które zachodzą w systemie edukacji, a także opowieści uczniów o wpływie reformy na ich osobistą sytuację. Przedstawiono także analizę wynagrodzeń nauczycieli.
Numer wspiera kampania promocyjna w prasie (Newsweek), w radiu (TOK FM) i w telewizji (TVN24) oraz autopromocja prowadzona na łamach „Gazety Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.
To trzecia odsłona „Czarnej księgi”, wydanej przez Agorę. Dodatek liczy 20 stron.
Według danych ZKDP w styczniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 91 957 egz., o 4,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast portal Wyborcza.pl zanotował w styczniu 8,35 mln użytkowników i 79,97 mln odsłon (według badania Gemius/PBI). Z jego płatnej oferty dostępu do treści na koniec ub.r. korzystało 170,5 tys. internautów, o 37 tys. więcej niż rok wcześniej.