Kolejne odejście z programu „Dzień dobry TVN”

Diana Kautz

Diana Kautz, prezenterka pogody w magazynie „Dzień dobry TVN”, odchodzi z programu po dwóch i pół roku pracy. Na antenie stacji będzie pojawiać się tylko do końca sierpnia. To kolejna zmiana personalna w porannym magazynie TVN w ostatnim czasie.

Jak wynika z naszych informacji, we wrześniu Kautz ma zacząć nową pracę. Na jej miejsce w programie redakcja ma poszukiwać nowej osoby. Drugim prowadzącym pogodę w programie pozostaje Bartosz Jędrzejak.

Diana Kautz poinformowała nas w mailu, że dziś odpowie na nasze pytania dotyczące jej rozstania z „Dzień dobry TVN”. Pierwszy o jej odejściu napisał serwis Jastrzabpost.pl.

W „DD TVN” Diana Kautz pracowała od lutego 2020 r. Wcześniej była związana z wielkopolską stacją kablową WTK.

To już kolejne odejście z „Dzień dobry TVN” w ostatnim czasie. Na początku sierpnia o rozstaniu z programem po 15 latach poinformowała reporterka Anna Wendzikowska, która m.in. przeprowadzała wywiady z gwiazdami filmowymi. – Jestem wierna, nie lubię zmian, przywiązuję się i zawsze wolę naprawiać niż wymieniać.. ale czasami życie pisze dla nas scenariusz niespójny z naszymi planami i nie warto się z życiem przepychać, bo ono zawsze wie lepiej… – napisała na Instagramie.

Karuzela kadrowa w „Dzień dobry TVN”

Ponad tydzień temu informowaliśmy zaś, że z TVN Warner Bros. Discovery rozstał się z wieloletnimi producentkami magazynu „Dzień dobry TVN”: kierującą redakcją programu Ewą Baj oraz Luizą Zając. Firma tłumaczy zmiany „nowym podejściem do organizacji i zarządzania produkcją w grupie”. Jedyną producentką „Dzień dobry TVN” jest teraz Dorota Malesa.

Jednocześnie nieoficjalnie wiadomo, że nowymi prowadzącymi „DD TVN” mają zostać Krzysztof Skórzyński i Małgorzata Rozenek-Majdan. – Krzysiek ma po tych wszystkich latach dość newsów, a „Dzień dobry TVN” to program, w którym może odpocząć od wielkiej polityki – przekazało nam kilka dni temu nasze źródło.

W pierwszej połowie br. średnia oglądalność „Dzień dobry TVN” wyniosła 380 tys. osób przy 7,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i 9,24 proc. w grupie 16-49 (dane Nielsen Audience Measurement).