Ostatnio dodane

Polsat News rezygnuje z nadawania „#Newsroomu”

Dorota Gawryluk: to projekt, który stworzyłam z Machałą

Tomasz Machała

Stacja Polsat News zrezygnowała z nadawania cotygodniowego programu „#Newsroom” po tym jak jego głównym prowadzącym został Robert Feluś – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. – „#Newsroom” to projekt który stworzyłam z Tomaszem Machałą z nim w roli prowadzącego – mówi nam Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat.

Wczoraj informowaliśmy, że stałym prowadzącym program „#Newsroom” (nadawanym jednocześnie w WP i Polsat News w niedziele o godz. 18.00) zostanie Robert Feluś, redaktor naczelny WP Sportowe Fakty oraz wicenaczelny Wirtualnej Polski. Dziennikarz w tej roli ma zastąpić Tomasza Machałę, który kilka dni temu został odwołany z funkcji redaktora naczelnego i wiceprezesa WP Media (zostając w firmie jako prezes spółki zarządzającej WP Pilot).

Dorota Gawryluk: projekt, który stworzyłam wspólnie z Machałą

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że ze względu na zmianę prowadzącego Telewizja Polsat postanowiła zrezygnować ze współpracy z Wirtualną Polską w zakresie współemisji „#Newsroomu”.

– Podjęliśmy decyzję o rezygnacji z nadawania programu „#Newsroom” z racji nowych wyzwań Tomasza Machały, który prowadzi u nas codzienny program „Graffiti!” – komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. – „#Newsroom” to projekt który stworzyłam z Tomaszem Machałą z nim w roli prowadzącego – dodaje.

Tomasz Machała prowadzi program „Graffiti!” na zmianę z Piotrem Witwickim.

Z naszych informacji wynika, że program niezmiennie będzie realizowany i nadawany przez Wirtualną Polskę. Zgodnie z naszymi ustaleniami jego gospodarzem będzie Robert Feluś.

– Program będziemy emitować dalej, nie zmieni się jego formuła, a głównym prowadzącym – tak jak ostatnio informowaliśmy – będzie Robert Feluś. Czasem w ramach zastępstwa na wizji pojawiać się będzie Michał Wróblewski lub inny dziennikarz WP – informuje portal Wirtualnemedia.pl Michał Siegieda, dyrektor ds. komunikacji i PR Wirtualnej Polski.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 31,8 proc. do 519 mln zł oraz 44,27 mln zł zysku netto (wobec 49,4 mln zł rok wcześniej).

Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. strony i aplikacje internetowe Grupy Wirtualna Polska zanotowały 21,52 mln użytkowników i 2,81 mld odsłon, a sam portal WP.pl – 17,18 mln użytkowników i 1,79 mld odsłon.