Wyborcza na Drugą Setkę

Specjalny magazyn Gazety Wyborczej na 100-lecie niepodległości Polski

Z okazji setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości redakcja „Gazety Wyborczej” przygotowała specjalny numer, zawierający magazyn „Wyborcza na Drugą Setkę”.

Ze specjalnego, niepodległościowego wydania „Gazety Wyborczej” czytelnicy będą mogli się dowiedzieć, jak Donald Tusk w rozmowie z Adamem Michnikiem i Jarosławem Kurskim ocenia minione sto lat i co jego zdaniem powinniśmy zrobić, aby kolejne sto było jeszcze lepsze. Przeczytać będzie można również artykuł Krzysztofa Vargi, który przeniesie akcję „Lalki” o 240 lat i sprawdzi, jak mogłyby się potoczyć losy Stanisława Wokulskiego. Paweł Goźliński przybliży z kolei sylwetkę Bronisława Piłsudskiego – starszego brata Marszałka, którego życie było rewersem biografii Ziuka, a satyryk Michał Ogórek opowie, dlaczego Józef Piłsudski w zamieszaniu po zamachu majowym znalazł czas, żeby zająć się sportem.

Ponadto w numerze: Tomasz Ulanowski bada nasz genotyp, Jacek Bocheński wyjaśnia, jakie problemy z demokracją może mieć przeciętny obywatel, Wojciech Orliński sprawdza, czy Yuval Noah Harari – słynny historyk i autor światowego bestsellera „Sapiens. Od zwierząt do bogów” – rzeczywiście ma receptę na XXI wiek dla Polski i świata, prof. Szymon Malinowski przepowiada, kiedy Warszawie zabraknie wody, a Gdańskowi – prądu, natomiast Ziemowit Szczerek i Michał Rusinek wybierają wiersz, którego dzieci powinny się uczyć zamiast „Kto ty jesteś? Polak mały”.

„Gazeta Wyborcza” z magazynem „Wyborcza na Drugą Setkę” ukaże się w sobotę, 10 listopada br. – w przeddzień Święta Niepodległości. W numerze znaleźć będzie można również tygodnik „Wysokie Obcasy” z wynikami plebiscytu na Polkę Stulecia oraz dodatek „The Wall Street Journal”. Cena sobotniego wydania to 7,99 zł.

Specjalne wydanie „Gazety Wyborczej” wspiera promocja w internecie (Facebook, Google, YouTube), kampania w telewizji (TVN, Polsat i stacje tematyczne), kampania w radio (RMF Classic, MUZO FM, Meloradio, Chillizet, Rock Radio), kampania na ekranach Platform Channel na dworcach w całej Polsce oraz kampania na ekranach w warszawskich tramwajach, a także autopromocja na łamach dziennika i w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.