Dziennikarze: trudna sytuacja Majewskiego i Latkowskiego po tekście „GW”

26 czerwca 2017
Sylwester Latkowski

23 czerwca br. „Gazeta Wyborcza” (Agora) opublikowała tekst, z którego wynika, że latem 2012 roku właściciel tygodnika „Wprost” Michał M. Lisiecki wykorzystywał swoich dziennikarzy do pomagania Marcinowi P., byłemu szefowi Amber Gold. Zdaniem autora tekstu dziennikarze zabrali się do pisania na wyraźne polecenie swojego szefa, a pracowali na materiałach dostarczonych im przez Marcina P.

List do papieża w obronie Radia Maryja i o. Rydzyka

26 czerwca 2017
Ojciec Tadeusz Rydzyk

Prezes PiS Jarosław Kaczyński, szefowa kancelarii premiera – Beata Kempa oraz kilku ministrów i parlamentarzystów podpisało się pod listem do papieża Franciszka, jaki w obronie Radia Maryja wystosowała posłanka Anna Sobecka (PiS).

Marcin Wolski broni swojego występu na koncercie Jana Pietrzaka

26 czerwca 2017
Marcin Wolski

Marcin Wolski, dyrektor TVP 2, nie widzi nic niestosownego w swoim wystąpieniu podczas koncertu jubileuszowego Jana Pietrzaka „Imieniny pana Janka” transmitowanego przez TVP 1 w sobotę 24 czerwca. Jan Wróbel, nauczyciel, historyk, publicysta, dziennikarz Radia Tok FM, uważa, że było to szkodliwe społecznie.

Wydawca i byli dziennikarze „Wprost” odpowiadają „Gazecie Wyborczej”: postępowaliśmy rzetelnie, tekst niegodny i krzywdzący

23 czerwca 2017
Michał M. Lisiecki

PMPG Polskie Media odpowiada „Gazecie Wyborczej” na jej tekst sugerujący medialne wspieranie przez „Wprost” Marcina P. z Amber Gold. – Redaktorzy „GW” zachowują się jak agencja PR Romana Giertycha i jego klientów – ocenia wydawca. – Rozważamy wystąpienie do sądu – mówi dla Wirtualnemedia.pl Anna Pawłowska-Pojawa, rzecznik prasowy PMPG. Swoje oświadczenie wystosowali w tej sprawie także Sylwester Latkowski i Michał Majewski, autorzy tekstu o współpracy Michała Tuska z OLT Express.

„Gazeta Wyborcza” ujawnia rozmowy Michała Lisieckiego i szefa Amber Gold

23 czerwca 2017
GW Operacja młody Tusk

„Gazeta Wyborcza” opublikowała w piątek zapisy rozmów i maili z lipca i sierpnia 2012 roku wydawcy „Wprost” Michała M. Lisieckiego z Marcinem P., szefem Amber Gold. Z materiałów wynika, że Lisiecki uzgadnia korzystne dla Amber Gold publikacje we „Wprost” i „Bloomberg Businessweek”, a P. przekazał redakcji tygodnika dowody, że pracuje dla niego Michał Tusk.

Kpiny dziennikarzy z pytania reportera TVP Info do posła PO i słów Cejrowskiego o Tusku

23 czerwca 2017
Wojciech Cejrowski

W czwartkowym wydaniu „Minęła 20” w TVP Info pokazano, jak reporter Filip Styczyński wielokrotnie zadaje Krzysztofowi Brejzie z PO to samo pytanie, a Wojciech Cejrowski mówi, że Donald Tusk kocha Polskę od tyłu, chcąc ją wydoić jak krowę. Według niektórych komentujących to dziennikarzy takie wypowiedzi są poniżej standardu mediów publicznych.

1 419 420 421 422 423 502