Ostatnio dodane

Maciej Pawlicki o „szpiegostwie” Petru: udało się nam pokazać, że kłamstwo ma niedobre konsekwencje

30 stycznia 2017
Maciej Pawlicki

Po wyemitowaniu przez TVP Info informacji o rzekomym zatrzymaniu Ryszarda Petru jako rosyjskiego szpiega, partia Nowoczesna składa skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz zapowiada wniosek o odwołanie Jacka Kurskiego ze stanowiska prezesa TVP. Maciej Pawlicki w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl bagatelizuje sprawę i mówi: – Chcieliśmy pokazać, że kłamstwo ma niedobre konsekwencje i to się udało.

Jarosław Kaczyński: trzeba zmienić strukturę kapitałową mediów

30 stycznia 2017
Jarosław Kaczyński

Prezes PiS Jarosław Kaczyński stwierdził, że należy zmienić sytuację, w której większość mediów w Polsce jest kontrolowana przez kilka grup kapitałowych. Według „Newsweeka” w partii rozważano zakup przez państwową firmę kanału TVN24. Kaczyński poinformował też, że projekt nowej ustawy o abonamencie radiowo-telewizyjnym jest już gotowy i powinien zostać szybko przyjęty.

Posłanka Nowoczesnej wyszła z „Woronicza 17” w TVP Info po żarcie Macieja Pawlickiego w „Studiu Polska”, że Ryszard Petru to rosyjski szpieg

29 stycznia 2017
Paulina Henning-Kloska i Maciej Pawlicki

Posłanka Nowoczesnej Paulina Henning-Kloska wyszła z programu „Woronicza 17” w TVP Info, protestując przeciw polityce informacyjnej Telewizji Polskiej. W sobotę wieczorem współprowadzący „Studio Polska” Maciej Pawlicki stwierdził, że Ryszarda Petru zatrzymanp pod zarzutem szpiegostwa na rzecz Rosji, po czym wyjaśnił, że to żart pokazujący mechanizm tworzenia fałszywych informacji.

OKO.press twierdzi, że doradca ministra miał firmę niewpisaną do oświadczenia, ten zaprzecza

28 stycznia 2017
Bianka Mikołajewska

Szefowa działu śledczego OKO.press Bianka Mikołajewska napisała, że Sebastian Łukaszewicz, doradca ministra rolnictwa, trzy razy do swojego oświadczenia nie wpisał założonej przez siebie firmy. Łukaszewicz stwierdził, że nie jest właścicielem tej firmy, więc musiała ją założyć inna osoba o takim samym imieniu i nazwisku. – Wszystko wskazywało na to, że doradca ministra i Sebastian Łukaszewicz – właściciel firmy w Białymstoku to ta sama osoba. Jeśli faktycznie się pomyliliśmy, przepraszamy – skomentowała Mikołajewska.

Agora na stronie głównej Gazeta.pl przeprasza Piotra Woyciechowskiego, któremu sąd przyznał na to 172 tys. zł

28 stycznia 2017
Piotr Woyciechowski

Na stronie głównej portalu Gazeta.pl pojawiły się przeprosiny od zarządu Agory dla Piotra Woyciechowskiego, obecnie prezesa PWPW, za artykuł „Gazety Wyborczej” z 2009 roku zarzucający Woyciechowskiemu m.in. związki z wyłudzaniem państwowych pieniędzy i wypłacenie sobie ogromnej odprawy ze spółki Naftor. Publikacja przeprosin to efekt wyroku sądowego sprzed ponad trzech lat, do którego wykonania sąd umocował Woyciechowskiego i przyznał na to 172 tys. zł.

Edward Miszczak: Trzeba mieć pomysł i na stare, i na nowe

28 stycznia 2017
Edward Miszczak

– Mamy w ramówce nowatorski serial, odświeżyliśmy „Milionerów” i daliśmy zupełnie nowy format Ewie Drzyzdze. Byliśmy najlepsi wiosną i jesienią to i teraz będziemy najlepsi , bo mamy pomysł i na stare i na nowe – mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.

Kryzys wizerunkowy Mateusza Kijowskiego: media go przedawkowały, jest amatorski PR-owo

28 stycznia 2017
Mateusz Kijowski

Mateusz Kijowski jest książkowym przykładem nie nauki, a klęski przez elementarne błędy w sferze etycznej czy w postępowaniu zgodnym z zasadami. Obcowanie z dziennikarzami, pierwsze spotkania, ekscytacja, słuchające tłumy i dobre wyniki wystąpień poprzedziły porażkę podszytą pychą i pewnością siebie. Cały epizod przypomina przygodę z heroiną – szybka obopólna fascynacja, często kończy się przedawkowaniem i pewną tragedią. Wizerunek Kijowskiego i KOD analizują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, Bartosz Czupryk i Sebastian Stępak.