Redakcje już tradycyjnie wspomagają Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy fantami

Dzień w Radiu Zet, dzień z reporterem Gazeta.pl czy sobota z Marcinem Mellerem – takie atrakcje można licytować w ramach 25. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Edipresse Polska oddało na licytację sesję okładkową czerwcowego miesięcznika „Mamo, To Ja”. Radio Zet sprzedaje na aukcji dzień w redakcji stacji. W jego programie są: spotkania z prowadzącymi „Dzień Dobry Bardzo”, „Od Ucha do Ucha” i „Uważam Zet”; przygotowanie prognozy pogody w porannym paśmie; rozmowa z Konradem Piaseckim; udział w produkcji programu i w porannym kolegium. Antyradio wystawi na sprzedaż m.in. winylowe wydanie najnowszej płyty zespołu Metallica z autografem Larsa Urlicha.

Redakcja Gazeta.pl na licytacji proponuję piłkę i plakat z autografem Grzegorza Krychowiaka, warsztat w studiu programu wideo „Haps”, wycieczkę po warszawskiej siedzibie Agory, reklamę na Gazeta.pl oraz dzień w terenie z Tomaszem Golonko, reporterem Gazeta.pl.

„Joy” (Marquard Media Publishing) wystawia m.in. obraz Macademian Girl, biżuterię Ani Kruk z dedykacją oraz zdjęcia Maffashion i Red Lipstick Monster.

Dużo licytacji prowadzi TVN. Są to m.in. dzień z Marcinem Mellerem, kolacja przygotowana przez Mateusza Gesslera, dyżur pogodowy z Dorotą Gardias, plecak Leszka Stanka z programu „Azja Express”, kolacja dla czterech osób z Magdą Gessler.

Aukcje na rzecz WOŚP prowadzone są w serwisie Allegro.