164 stacji wyemitowało Charytatywny Blok Reklamowy

11 kwietnia br., w Polskim Dniu Radia, na antenach 164 stacji po raz drugi wyemitowano Charytatywny Blok Reklamowy. Dzięki wspólnej akcji pięciu polskich nadawców radiowych ponownie udało się zebrać 120 tys. zł. na rehabilitację dzieci z niedosłuchem.

Pierwszy raz w historii rynku reklamowego najwięksi nadawcy radiowi zjednoczyli się rok temu. W tym roku akcja powtórzono. Na antenach nadawców zrzeszonych w projekcie, w paśmie porannym, pomiędzy godziną 8:00 a 8:30, wyemitowany został charytatywny blok reklamowy. Akcja objęła łącznie 164 rozgłośni ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych.

Tym razem inicjatywę wsparły: Media Expert, Media Markt, Polpharma, Renault, Tesco i Toyota. Każda z firm wykupiła 30-sekundowy spot-cegiełkę o wartości 20 tys. zł. Całkowity dochód z bloku reklamowego zostanie przekazany Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch.