Projekt „Jutronauci” ma szansę na nagrodę w kategorii „Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności”. W ciągu czterech miesięcy trwania akcji redakcja „Gazety Wyborczej” przedstawiła 26 sylwetek jutronautów, czyli osób prezentujących otwarte, nowoczesne i inteligentne postawy.
Wśród nominowanych w kategorii „Najlepszy debiut marki lub produktu, tworzący nowy segment odbiorców” znalazł się format social wideo „Myk!”. To seria internetowych filmików prezentujących wideo-porady online.
Z kolei w kategorii „Najlepsze wykorzystanie wideo” o nagrodę walczy „Make Poland Great Again” – internetowy night-show informacyjny prezentujący satyryczne spojrzenie na politykę i bieżące wydarzenia, współtworzony przez duet Make Life Harder.
Do tegorocznej edycji konkursu zostało zgłoszonych 830 projektów z 39 krajów na całym świecie. O wyróżnienia w 20 kategoriach rywalizuje łącznie 195 przedsięwzięć. Wyniki konkursu poznamy 4 czerwca tego roku w Waszyngtonie podczas 88. Annual INMA World Congress.