– Miesięcznik ma wysoki nakład, dzięki czemu zdobędziemy reklamodawców, którym szczególnie zależy na zasięgu. Dystrybucję powierzyliśmy Poczcie Polskiej – mówi Jarosław Babicki, wydawca Starpress i redaktor naczelny „Mojej Gazety Domowej”. Cena reklamy na całą stronę w nowym miesięczniku waha się od 1,5 tys. zł do 2 tys. zł.
– Wszystkie treści tworzy dziesięciu dziennikarzy. Przygotowują oni teksty także do tygodników wydawcy. Oprócz treści lokalnych, w miesięczniku jest lifestyle, w tym informacje o imprezach i wywiady z artystami – mówi Babicki.
Do wydawcy należą cztery tygodniki ukazujące się w woj. świętokrzyskim: „Tygodnik Konecki” (4 tys. egz.), „Tygodnik Starachowicki” (4 tys. egz.), „Tygodnik Skarżyski” (2 tys. egz.), „Tygodnik Szydłowiecki” (4 tys. egz.) oraz jeden ukazujący się w woj. łódzkim – „Opoczyńska.pl” (3 tys. egz.). Dane dotyczące nakładów podał Starpress. Tygodniki, z wyjątkiem bezpłatnego „Tygodnika Szydłowieckiego”, kosztują 2,50 zł.