Nowy szef produkcji wideo w Grupie naTemat

Stefan Ronisz

1 października Stefan Ronisz oficjalne objął stanowiska szefa produkcji wideo w Grupie naTemat, zastępując na tym miejscu Mateusza Trusewicza, który po dziewięciu latach odchodzi z firmy.

W naTemat Stefan Ronisz pracuje od 2016 roku. Zaczynał jako operator i montażysta w zaledwie dwuosobowym dziale wideo. Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Zastępcy Szefa Produkcji Wideo, a w ostatnim czasie był pełniącym obowiązki szefa produkcji wideo.

– Gdy Mateusz przyszedł do naTemat w kwietniu 2015 dział wideo składał się z… niczego i nikogo. Mateusz miał do dyspozycji jedną kamerę, komputer biurko i… tak naprawdę nie wiedzieliśmy jeszcze co dalej. Fast forward do 2024. Dziś dział wideo jest jednym z najważniejszych w całej firmie i najdynamiczniej rosnących oraz wspiera wszystkie działy w redakcji. YouTube lada chwila przekroczy pół miliona subów i śmiało bije się (skutecznie) z konkurencją. To oczywiście wielka zasługa całego świetnego zespołu, który w tym czasie zbudował Mateusz i Stefan. Teraz wideo trafia już oficjalnie w ręce niezawodnego Stefana Ronisza, który przez te lata udowodnił, że możemy na nim polegać na każdej płaszczyźnie. Stefan jest z nami od 8 lat, zna od podszewki nasz produkt, potrzeby, realia oraz zespół – przekazał mediom Michał Mańkowski, członek zarządu Grupy naTemat.

Stefan Ronisz odpowiada za wideo w naTemat

Zastępuje na tym stanowisku Mateusza Trusewicza, który odchodzi z firmy. W ostatnich tygodniach do naTemat jako head of product video dołączyła także Katarzyna Łapińska, która od września przeszła z Gazeta.pl (Grupa Agora). W naTemat Łapińska będzie odpowiadać za współtworzenie i realizacją strategii dotyczących produkcji wideo.

Katarzyna Łapińska od stycznia 2023 była menadżerką działu rozwoju biznesu w Gazeta.pl., odpowiadając między innymi za współtworzenie i realizację strategii dla brandu Moto.pl, a także realizację działań zwiększających przychody w obszarze motoryzacyjnym. Wcześniej przez dwa lata pracowała jako project manager w redakcji Moto.pl – odpowiedzialna była tam za opracowywanie koncepcji dotyczących nowych produktów i projektów specjalnych. Przez pięć lat związana również z branżą beauty w dziale sprzedaży w Grupie Wyborcza (Gazeta Wyborcza, Wyborcza.pl, Wysokie Obcasy, Wysokieobcasy.pl, Avanti, Logo Wysokie Obcasy Extra czy Logo24.pl).

– W Agorze pracowałam 8 lat i przyszedł czas na zmiany. Grupa naTemat.pl to nowoczesne i silne medium, które stwarza ogromne możliwości dla działań w obszarze content marketingu, w tym rozwoju produktu wideo. Moja decyzja jest więc podyktowana chęcią dalszego rozwoju w tym kierunku – przekazała mediom Łapińska.