Pod hasłem „Muzyka nr 1” rusza jesienna kampania Radia Zet

1 października startuje jesienna kampania Radia Zet pt. „Radio Zet – Muzyka nr 1”. Obejmie telewizje, kina i internet. Działaniom towarzyszy akcja, podczas której prezenterzy stacji wraz z gwiazdami muzycznymi będą odwiedzać słuchaczy z całej Polski.

W nowym spocie Radia Zet wykorzystano utwory „Dzięki, że jesteś” Lanberry, „Złoto” Mroza i „Bo jesteś ty” Krzysztofa Krawczyka. Pojawia się w nim m.in. prezenterka rozgłośni Agnieszka Kołodziejska.

To kolejna kampania po „Radio Zet nr 1 w moim samochodzie” i „Radio Zet nr 1 w Twojej pracy”, w której rozgłośnia wykorzystuje hasło „nr 1”. Tym razem podkreśla swój muzyczny charakter.

Kampanii towarzyszy akcja antenowo-plenerowa „Radio Zet – Muzyka nr 1”, która rozpocznie się 7 października. Przez kilka tygodni od poniedziałku do piątku czerwony autobus wraz z radiową ekipą z Bilguunem Ariunbaatarem na czele będzie odwiedzać słuchaczy w całej Polsce, by wspólnie świętować ich niecodzienne wydarzenia – imieniny, awans, Dzień Nauczyciela czy zaręczyny. Każdego dnia będzie im towarzyszyć jedna z gwiazd muzycznych. Relacje ze spotkań słuchaczy z artystami pojawią się w mediach społecznościowych i na antenie.

Kampania obejmie ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne, sieci kin Helios i Cinema City, a także wybrane portale i media społecznościowe.

Za kreację spotu odpowiada dział marketingu Radia Zet, który we współpracy z Zenithem zajął się również planowaniem i zakupem mediów.