Tomasz Sofuł pokieruje Centrum Mediów Cyfrowych w Polskim Radiu

Tomasz Sofuł

Polskie Radio wdraża strategię rozwoju cyfrowego, której celem jest umocnienie pozycji nadawcy w zmieniającym się krajobrazie mediów. Tomasz Sofuł będzie odpowiadał, m.in. za wdrożenie strategii rozwoju serwisów internetowych Polskiego Radia.

Centrum Mediów Cyfrowych ma powstać na bazie dotychczasowego portalu Polskiego Radia wydzielonego z Informacyjnej Agencji Radiowej. „Tomasz Sofuł to doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie mediów cyfrowych z bogatym doświadczeniem w branży. Pełnił kluczowe funkcje w kilku wiodących polskich mediach, gdzie odpowiadał za strategię digitalizacji i rozwój nowych formatów treści. Jego szeroka wiedza i umiejętności w zakresie zarządzania oraz innowacji cyfrowych będą nieocenionym wsparciem w dalszym rozwoju Polskiego Radia” – mówi Paweł Majcher, redaktor naczelny Polskiego Radia.

Tomasz Sofuł będzie odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie strategii cyfrowej Polskiego Radia, w tym za zarządzanie treściami cyfrowymi, rozwój nowych technologii oraz dostosowanie treści do oczekiwań nowoczesnego odbiorcy. ”To wyjątkowa okazja, aby wspólnie kształtować przyszłość radia w erze cyfrowej, tworząc nowoczesne, innowacyjne i angażujące treści dla naszych odbiorców. Polskie Radio oferuje odbiorcom bardzo dużo interesujących i wartościowych treści. Teraz musimy zadbać o ich dobrą dystrybucję” – mówi Tomasz Sofuł.

Kim jest Tomasz Sofuł?

Tomasz Sofuł był dyrektorem działu online w Grupie Eurozet (od 2014 do 2023 r.). Wcześniej związany był z Gremi Media, Ringier Axel Springer Polska oraz Edipresse Polska.