W sobotę 14 września TVN 24 miał średnią minutową oglądalność 451 tys. widzów (7,54 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 5,78 proc. w komercyjnej 16-59), Republika – 271 tys. (4,54 proc. i 1,81 proc.), TVP Info – 228 tys. (3,82 proc. i 2,77 proc.), Polsat News – 138 tys. (2,31 proc. i 1,87 proc.), Wydarzenia 24 – 93 tys. (1,56 proc. i 1,36 proc.), a wPolsce24 – 41 tys. (0,69 proc. i 0,53 proc.).
Republika i wPolsce24 relacjonowały protest PiS
W niedzielę 15 września TVN 24 zanotował średnią minutową oglądalność na poziomie 647 tys. widzów (9,63 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 8,78 proc. w komercyjnej 16-59), TVP Info – 360 tys. (5,35 proc. i 4,57 proc.), Republika – 277 tys. (4,12 proc. i 2,12 proc.), Polsat News – 231 tys. (3,44 proc. i 2,88 proc.), Wydarzenia 24 – 114 tys. (1,70 proc. i 1,64 proc.), a wPolsce24 – 48 tys. (0,71 proc. i 0,5 proc.).
W sobotę Republika i wPolsce24, poza informacjami o powodzi, relacjonowały też protest Prawa i Sprawiedliwości przed Ministerstwem Sprawiedliwości.
Średnio w sobotę i niedzielę wśród stacji newsowych prowadził TVN 24 – 549 tys. widzów (8,64 proc. i 7,37 proc.).
Dalej były:
- TVP Info – 294 tys. (4,63 proc. i 3,72 proc.),
- Republika – 274 tys. (4,32 proc. i 1,98 proc.),
- Polsat News – 185 tys. (2,91 proc. i 2,40 proc.),
- Wydarzenia 24 – 104 tys. (1,63 proc. i 1,51 proc.)
- i wPolsce24 – 44 tys. (0,70 proc. i 0,51 proc.).
Powódź zajmuje większość czasu antenowego
Dla porównania, w pierwszym półroczu TVN 24 miał średnio 6,46 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 4,16 proc. w komercyjnej 16-59, Republika – odpowiednio: 3,15 proc. i 1,74 proc., Polsat News – 1,68 proc. i 1,24 proc., TVP Info – 1,32 proc. i 0,72 proc., Wydarzenia 24 – 0,94 proc. i 0,70 proc. i wPolsce.pl (poprzednik wPolsce24) – 0,35 proc. i 0,18 proc.
Stacje newsowe poświęcają tematowi powodzi większość czasu antenowego. Całodobowe programy specjalne ma TVP Info, który od soboty nie emituje reklam.
Z kolei Polsat News relacjonuje powódź z wykorzystaniem swojego helikoptera. Dłuższy program na żywo niż zwykle mają TVN 24 i Republika.
Dane: Nielsen Media.