
– Jestem przekonany, że doświadczenie redakcyjne i wydawnicze Ingrid Hintz-Nowosad, zarówno w segmencie online jak i print, gwarantuje realizację nowej strategii dla jednego z flagowych produktów Polska Press Grupy, jakim jest „Telemagazyn”. Jej zadaniem będzie rozwój oraz wzmocnienie pozycji Grupy w kategorii kultura i rozrywka w oparciu o serwis telemagazyn.pl oraz serwisy regionalne i lokalne Polska Press – przekazał mediom Grzegorz Widenka, dyrektor zarządzający pionem produktów tematycznych i B2C.
Nowa szefowa „Telemagazynu”
Ingrid Hintz-Nowosad rozpoczynała pracę jako dziennikarka w Radiu El i Radiu Gdańsk. Przez ponad 10 lat związana była z redakcją „Gazety Olsztyńskiej”, gdzie pełniła funkcję szefowej redakcji „Dziennika Elbląskiego”. Pracowała również jako wydawczyni i redaktorka prowadząca w serwisach lifestylowych Wirtualnej Polski. Była także redaktorką naczelną portalu pacjenta w grupie Neuca.
Poprzednio redaktorem naczelnym “Telemagazynu” był Sławomir Kowalski. – Pozostaje w strukturach firmy i będzie dalej rozwijał portal Shownews.pl, należący do Polska Press Grupy, którego jest redaktorem naczelnym – informuje nas biuro prasowe Polska Press Groupy.
“Telemagazyn” to cotygodniowy dodatek telewizyjny dołączany do dzienników Polska Press Grupy.