W nowym sezonie magazyn „Dzień Dobry TVN” stawia na zmiany nie tylko na ekranie – nowe twarze i cykle na antenie, ale i w sieci. Wraz ze startem regularnych wydań programu ruszyła także nowa odsłona strony głównej serwisu dziendobry.tvn.pl. Zastosowane zmiany są adresowane nie tylko do widzów, ale i reklamodawców.
Od poniedziałku 26 sierpnia po wakacyjnej przerwie wróciły regularne wydania śniadaniówki TVN. W tym sezonie grono prezenterów poszerzyło się o Macieja Dowbora, który zastąpi u boku Sandry Hajduk-Popińskiej Annę Senkarę. Poza tym w każdym tygodniu gospodarzom programu będzie na ekranie towarzyszyć jedna z 10 gwiazd, które sprawdzać się będą w roli prezenterów, kierowników planu czy kucharzy.
Maciej Dowbor i gwiazdy w redakcji “Dzień Dobry TVN”
Zaproszenie do nowego projektu „Dzień Dobry TVN” przyjęli m.in. aktor Piotr Adamczyk, wokalista Krzysztof Zalewski czy były skoczek Adam Małysz, który w poniedziałek zadebiutował na ekranie w kilku nietypowych dla siebie rolach. Kolejne nazwiska znanych osobistości ze świata sportu czy kultury będą ujawniane w najbliższym czasie.
Poza tym na antenie porannego programu TVN obok dobrze znanych widzom cykli takich jak: „5 rzeczy, które musisz wiedzieć o poranku” z udziałem dziennikarzy TVN24, „Pogoda u Ciebie” Bartka Jędrzejaka czy serii „Tym żyła cała Polska”, w tym sezonie pojawią się także całkiem nowe cykle.
Jednym z nich jest „6 minut dziennie” Ewy Chodakowskiej, w którym prowadząca zdradzi jak wrócić do formy, zadbać o zdrowie i odzyskać dobre samopoczucie. Pojawi się także przewodnik po sekretach hoteli Marty Klepki oraz dokumentalna seria reporterów „Dzień Dobry TVN” poświęcona rządowemu programowi refundacji in vitro.
Nowa odsłona porannego programu TVN w sieci
Zmiany w „Dzień Dobry TVN” pojawią się jednak nie tylko na ekranie, ale i w sieci. Wraz ze startem regularnych wydań programu ruszyła także nowa odsłona strony głównej serwisu dziendobry.tvn.pl. Za sprawą nowoczesnego interfejsu i lepszej nawigacji użytkownicy mają łatwiej dotrzeć do poszukiwanych treści. Nowe rozwiązania na stronie są adresowane także do reklamodawców, których promowane w serwisie marki mają jeszcze lepiej współgrać z otoczeniem redakcyjnym.
Dodatkowo redakcja online będzie miała od tego sezonu do dyspozycji specjalne studio do nagrywania swoich materiałów. Jak czytamy w komunikacie prasowym: „Ten początek zmian wizualnych jest zapowiedzią dalszego rozwoju serwisu w obszarze lifestyle”, a celem wprowadzonych zmian jest jeszcze większa synergia strony programu z anteną.
“Dzień Dobry TVN” liderem śniadaniówek
W maju br. morning show TVN miał najwięcej widzów wśród porannych programów dużych stacji, notując średnią oglądalność na poziomie 315 tys. osób przy 7,42 proc. udziału w rynku w grupie 4+ – wynika z danych Nielsen Audience Measurement.