Oglądalność programu publicystycznego „Bez retuszu” Marka Czyża w TVP Info

W "Bez retuszu" Marek Czyż rozmawia z politykami i ekspertami

Program publicystyczny „Bez retuszu”, który w TVP Info prowadzi Marek Czyż, w tym sezonie oglądało średnio 103 tys. widzów.

Program był emitowany od 3 marca – najpierw w niedziele o 20, a od 10 czerwca w poniedziałki o 20.20. Nadając „Bez retuszu”, TVP Info miał średnio 0,87 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,41 proc. w komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów przyciągnęło wydanie z 15 lipca – 195 tys.

Dla porównania, w pierwszym półroczu TVP Info notował średnio 1,32 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,63 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,72 proc. w komercyjnej 16-59.

Pogram wróci na antenę po wakacjach.

Do „Bez retuszu” zapraszani są m.in. politycy i publicyści. Marek Czyż powrócił do TVP w grudniu po kilkuletniej przerwie. Prowadzi m.in. serwis „19.30”.

Program „Bez retuszu” był już nadawany w latach 2014-2018. Prowadzącym był wtedy Marek Czyż, a później m.in. Michał Adamczyk.

Dane: Nielsen Media.