Wydawnictwo Orle Pióro w social mediach reklamuje swój debiut giełdowy

Kampania dotycząca debiutu giełdowego pojawiła się m.in. na platformie X

PMPG Polskie Media ruszyło w social mediach z promocją giełdowego debiutu należącego do niego wydawnictwa Orle Pióro, wydawcy tygodnika „Do Rzeczy”. PMPG jest już notowane na GPW.

Orle Pióro zapowiada debiut giełdowy już od kilku miesięcy. Teraz zapowiedzi pojawiły się w mediach społecznościowych.

Na swojej stronie internetowej „Do Rzeczy” informuje m.in.: „zapraszamy Państwa do bycia z nami i do śledzenia postępów realizacji planu naszego wejścia na giełdę”. Tytuł sugeruje również „pozostawienie adresu e-mail, aby otrzymywać najnowsze informacje o planowanym przez nas debiucie i być na bieżąco podczas całego procesu”. Innych szczegółów planowanego debiutu brak.

Zdaniem analityków ma to być sposób na pozyskanie środków na działalność wydawniczą. Przez ostatnie osiem lat tygodnik „Do Rzeczy” mógł liczyć na wsparcie państwowych spółek.

Oprócz Orlego Pióra do PMPG należy również AWR Wprost, wydawca Wprost.pl. Założycielem i większościowym właścicielem PMPG Polskie Media jest Michał Lisiecki.