Według danych PBC średnia sprzedaż „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 437 753 egz. (spadek o 5,84 proc. w stosunku do pierwszego kwartału ub.r.).
Kolejne wśród tygodników telewizyjnych są:
- „To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) – 152 421 egz. (spadek o 10,28 proc.),
- „Magazyn Telewizyjny Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer) – 54 957 egz. (spadek o 17,18 proc.)
- i „Program TV” (Press-Media) – 39 248 egz. (spadek o 20,35 proc.).
Wśród dwutygodników na pierwszym miejscu jest „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) – 167 647 egz. (spadek o 9,70 proc.). Za nim uplasowały się:
- „TV14” (Wydawnictwo Bauer) – 121 228 egz. (spadek o 5,60 proc.),
- „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer) – 90 274 egz. (spadek o 9,32 proc.),
- „Super TV” (Wydawnictwo Bauer) – 52 614 egz. (spadek o 14,31 proc.),
- „Świat seriali” (Wydawnictwo Bauer) – 51 141 egz. (spadek o 12,58 proc.)
- i „Ekran TV” (Press-Media) – 18 293 egz. (spadek o 13,04 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.