TVP kupuje meble do garderób i charakteryzatorni

Ile wyda?

Telewizja Polska wybrała firmę do dostarczenia nowego wyposażenia garderób i charakteryzatorni. Wyda na to 0,7 mln zł.

W postępowaniu publicznym dotyczącym zakupu wyposażenia garderób i charakteryzatorni w hali zdjęciowej na terenie centrali Telewizji Polskiej przy ul. Woronicza oferty złożyły cztery firmy. Jedynym kryterium ocen były proponowane ceny brutto.

Tronus Polska zaproponowała 887,2 tys. zł (w ramach postępowania przyznano jej 79,23 pkt), Alduo – 888,4 tys. (79,11 pkt), Office Creative Group Mariusz Antoniewicz – 770,6 tys. zł (91,21 pkt), a WID Group – 702,9 tys. zł (100 pkt). Za najkorzystniejszą uznano ofertę tej ostatniej firmy.

Wraz z otwarciem ofert TVP podała, że na realizację zamówienia może przeznaczyć maksymalnie 854,5 tys. zł. Wybrana firma będzie mieć 60 dni na dostarczenie wyposażenia.

Owo wyposażenie to m.in. 35 sztuk mebli typu pomocnik c, 35 foteli (dwa w wyższym standardzie), 40 specjalistycznych siedzisk, 63 sof (jedna w wyższym standardzie) i trzy szafy do garderób, 13 foteli, 42 pomocniki i jedna sofa do charakteryzatorni, a także dwa fotele i 16 kompletów siedzisk do foyer.

W ub.r. Telewizja Polska osiągnęła rekordowe 4,4 mln zł przychodów, głównie dzięki wyższej rekompensacie abonamentowej i korzystniejszych warunkach jej realizacji. Rentowność netto spółki poszła w górę z 50,69 mln zł straty do 298,04 mln zł.