Wydawnictwo Bauer po latach przygotowało wydanie specjalne magazynu „Bravo”

Za przygotowanie wydania specjalnego odpowiadały Agnieszka Andrzejewska i Marta Lubartowska

Wydawnictwo Bauer przygotowało wydanie specjalne magazynu dla młodzieży „Bravo” – tytułu nieobecnego na polskim rynku od ponad sześciu lat. – To niestandardowa, czysto reklamowa akcja z okazji festiwalu Santander Letnie Brzmienia – przekazali „Presserwisowi” przedstawiciele wydawnictwa.

Jak podkreśla Magdalena Ilkiewicz, communications manager w Bauerze, wydanie zostało przygotowane dla banku Santander w związku z muzycznym projektem specjalnym Babie Lato. Podczas festiwalu na jednej scenie wystąpiły artystki: Brodka, Margaret i Rosalie.

Licencja na użycie nazwy „Bravo”

Właśnie one pojawiły się na okładce numeru „Bravo” dostępnego zarówno w bezpłatnej wersji papierowej, jak i cyfrowej. W wydaniu są muzyczne quizy, porady ekspertów, a także plakaty muzyków, horoskopy i porady psychologiczne, opracowane przez fundację SEXEDPL oraz inicjatywę społeczną Młode Głowy.

– Przygotowując numer, wykorzystaliśmy zgodę na licencję na użycie nazwy tytułu i opracowaliśmy go redaktorsko – tłumaczy Magdalena Ilkiewicz.

Za przygotowanie wydania specjalnego odpowiadały Agnieszka Andrzejewska i Marta Lubartowska.

Ostatnie wydanie dwutygodnika „Bravo” w Polsce ukazało się 27 grudnia 2017 roku. Jak tłumaczył wówczas Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze, decyzja o zamknięciu tytułu związana była m.in. ze zmianami preferencji i sposobu konsumpcji mediów przez czytelników, do których pismo było kierowane.