Jak podkreśla Magdalena Ilkiewicz, communications manager w Bauerze, wydanie zostało przygotowane dla banku Santander w związku z muzycznym projektem specjalnym Babie Lato. Podczas festiwalu na jednej scenie wystąpiły artystki: Brodka, Margaret i Rosalie.
Licencja na użycie nazwy „Bravo”
Właśnie one pojawiły się na okładce numeru „Bravo” dostępnego zarówno w bezpłatnej wersji papierowej, jak i cyfrowej. W wydaniu są muzyczne quizy, porady ekspertów, a także plakaty muzyków, horoskopy i porady psychologiczne, opracowane przez fundację SEXEDPL oraz inicjatywę społeczną Młode Głowy.
– Przygotowując numer, wykorzystaliśmy zgodę na licencję na użycie nazwy tytułu i opracowaliśmy go redaktorsko – tłumaczy Magdalena Ilkiewicz.
Za przygotowanie wydania specjalnego odpowiadały Agnieszka Andrzejewska i Marta Lubartowska.
Ostatnie wydanie dwutygodnika „Bravo” w Polsce ukazało się 27 grudnia 2017 roku. Jak tłumaczył wówczas Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze, decyzja o zamknięciu tytułu związana była m.in. ze zmianami preferencji i sposobu konsumpcji mediów przez czytelników, do których pismo było kierowane.