Ogólnopolskie działania promocyjne stacji ruszyły 1 lipca br. TOK FM chce dotrzeć do wszystkich swoich słuchaczy, aktywnie spędzających wakacje w Polsce. Stacja sukcesywnie rozwija i wzbogaca swoją cyfrową ofertę. Jak wskazuje stacja, coraz szybszy internet mobilny w Polsce pozwala na dotarcie odbiorców do tych treści w dogodnym dla nich momencie, gdziekolwiek są – także na urlopie.
„Wiemy, że naszym słuchaczom bardzo zależy na tym, żeby być na bieżąco w każdym momencie, nawet na wakacjach. TOK FM to źródło rzetelnych informacji i analiz, ale też bogata oferta podcastowa, w której można znaleźć głośne seriale dokumentalne, ale i rozrywkę” – mówi Kamila Ceran, redaktor naczelna TOK FM.
Przez całe lato reklamy TOK FM z hasłem „Lato w TOKu” będą pojawiać się w prasie („Polityka”, „Gazeta Wyborcza”), w Internecie (Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl, Facebook ), a także na wybranych nośnikach reklamy zewnętrznej należących do AMS oraz na ekranach bankomatów sieci Euronet.
Dodatkowo, aby zachęcić wszystkich do wypróbowania oferty audycji i podcastów, TOK FM Premium, w lipcu i sierpniu br. będzie obowiązywała promocyjna oferta subskrypcyjna.