W zarządzie Grupy Agory pozostają Bartosz Hojka, Anna Kryńska-Godlewska, Tomasz Jagiełło i Wojciech Bartkowiak. Nowe osoby w organie to Agnieszka Siuzdak-Zyga, prezeska spółki Gazeta.pl i Maciej Strzelecki, prezes Grupy Eurozet.
Z zarządem w czerwcu br. pożegnał się Tomasz Grabowski, nadzorujący m.in. spółki zależne z obszaru internetu oraz pion technologii. Powodem tej decyzji były powody osobiste.
Agnieszka Siuzdak-Zyga jest prezeską spółki Gazeta.pl od kwietnia br. Z mediami cyfrowymi jest związana od początku swojej kariery zawodowej. Pracę w Agorze rozpoczęła w 2006 r. w „Gazecie Wyborczej”, po czym związała się z Gazeta.pl. Do 2018 r. jako dyrektor ds. wzrostu biznesu contentowego współtworzyła kierunki rozwojowe Gazeta.pl, testowała nowe możliwości biznesowe oraz odpowiadała m.in. za marketing, SEO oraz analizy biznesowe. W październiku 2018 r. objęła stanowisko dyrektora pionu Gazeta.pl, odpowiadając za zarządzanie tym obszarem, wynik finansowy oraz biznesowy rozwój portalu. Od 5 sierpnia 2021 r. do 31 sierpnia 2022 r. była członkinią zarządu Agory, a od grudnia 2023 r. pełniła funkcję prokurentki spółki.
Maciej Strzelecki jest prezesem Eurozetu od lutego 2023 r., a od lipca 2013 r. kieruje Grupą Radiową Agory. Z radiem związany jest od 1994 r., kiedy ruszyła współtworzona przez niego stacja radiowa Stowarzyszenia Jowisz w Jeleniej Górze – Radio Jowisz. W Agorze pracuje od 2001 r. Początkowo zarządzał stacjami radiowymi w Jeleniej Górze i Wałbrzychu, następnie był dyrektorem operacyjnym regionu śląskiego Grupy Radiowej, później – regionu centralnego. W 2005 r. został powołany do zarządu Grupy Radiowej Agory. Pod jego kierownictwem, dzięki reorganizacji sprzedaży lokalnej oraz rozwojowi działalności brokerskiej na rynku agencyjnym, Grupa Radiowa Agory odnotowała istotny wzrost udziału w rynku reklamy radiowej i wzrost przychodów.
Agora z zyskiem w I kwartale 2024 r. Łączne zarobki zarządu Agory w 2023 r. wyniosły 3,28 mln zł. Zmalały rok do roku o 45 proc., bo członkowie zarządu nie dostali premii.
Agora w pierwszym kwartale br. zwiększyła przychody o 30,5 proc., głównie dzięki wzrostowi w pionie radiowym i kinowym. Firma zarobiła na czysto 3,8 mln zł.