Anna Urbańska objęła stanowisko redaktorki naczelnej serwisów kulinarnych z portfolio Burda Media Polska – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie odpowiadać za współtworzenie i realizację strategii contentowej, social mediowej oraz rozwój serwisów przyslijprzepis.pl, mojegotowanie.pl oraz gotujmy.pl.
– Jestem przekonana, że doświadczenie Ani oraz jej ogromna pasja zaowocują realizacją założonych celów. Wierzę, że jej zaangażowanie, konsekwencja i otwartość na tak szybko zmieniający się dziś rynek mediowy pozwolą nam rozwijać serwisy kulinarne i nieustająco odpowiadać na potrzeby naszych użytkowniczek i użytkowników – mówi Karolina Kalinowska, dyrektorka segmentu women & food w Burdzie.
Urbańska przejęła obowiązki Katarzyny Imiołek, która w styczniu br. rozstała się z firmą.
Anna Urbańska w Burda Media Polska od trzech lat
Do Burda Media Polska Anna Urbańska dołączyła w 2021 roku. Początkowo w roli redaktorki serwisu gotujmy.pl, później redaktorki działu Dieta & Fitness serwisu polki.pl, a następnie koordynatorki SEO.
Urbańska z wykształcenia jest dietetyczką kliniczną. Swoje doświadczenie zdobywała pracując jako dietetyk. Przeprowadzała warsztaty edukacyjne i tworzyła content dotyczący zdrowego odżywiania. Jako dietetyk współpracowała z takimi firmami jak Allegro, OneDietetics i Kids Feeding Team.
W I kwartale 2024 r. serwisy przyslijprzepis.pl, mojegotowanie.pl oraz gotujmy.pl. dotarły łącznie do 9,6 mln realnych użytkowników, co stanowi 29,2 proc. populacji internautów w Polsce (dane: Mediapanel).