Kampania reklamowa pod hasłem „„Wprost” – tygodnik opinii i dyskusji” wystartowała w październiku. W 15-sekundowych spotach telewizyjnych redaktor naczelny tytułu Jacek Pochłopień opowiada o bieżącym wydaniu i zachęca do kupna.
Na razie działania obejmują telewizję, ale kampania będzie kontynuowana w internecie oraz radiu. Tygodnik przygotowuje się do jubileuszu 35-lecia istnienia na rynku („Wprost” zadebiutował 5 grudnia 1982 roku).
Zakupem i planowaniem mediów oraz realizacją spotów spółka AWR „Wprost” zajęła się samodzielnie.
Jacek Pochłopień został redaktorem naczelnym tygodnika „Wprost” w sierpniu br. Wcześniej przez rok pełnił obowiązki redaktora naczelnego, z tytułem związany jest od 2015 roku (jako wicenaczelny odpowiedzialny za projekty specjalne).
W pierwszej połowie br. PMPG Polskie Media odnotowały 1,59 mln zł skonsolidowanego zysku netto. Bez zdarzenia jednorazowego, związanego z wyrokiem sądu, zysk netto wyniósł 4,76 mln zł, co oznacza wzrost o 81 procent rok do roku.
Z danych ZKDP wynika, że w lipcu br. sprzedaż ogółem tygodnika „Wprost” wyniosła 18 878 egz.