Platforma Max zadebiutowała w Polsce 11 czerwca. Oferuje dostęp do treści globalnych marek, takich jak: HBO, DC, Warner Bros. i produkcji lokalnych. Daje też możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024.
Działania marketingowe wspierające launch Max obejmują digital, telewizję oraz działania outdooru i ambientowe. Kampania jest obecna w siedmiu największych aglomeracjach, gdzie poza standardowymi nośnikami systemowymi (billboardy, CLP, spektakularne ekrany DOOH), wykorzystane zostały także siatki wielkoformatowe, murale, nośniki w transporcie publicznym, w tym całościowy branding na tramwajach w Krakowie i Katowicach oraz autobusach w Trójmieście.
„Osią kampanii jest kolor niebieski – barwa marki Max. Przy planowaniu działań marketingowych zależało nam na widoczności i spójności wszystkich aktywności, dlatego właśnie mocno akcentujemy niebieski” – mówi Marcin Bogłowski, szef departamentu marketingu TVN WBD. „Celem kampanii jest zbudowanie zasięgu, dotarcie z komunikacją do jak najszerszej publiczności i poinformowanie o dostępności i ofercie serwisu Max” – dodaje.
W trakcie kampanii będą miały miejsce premiery dwóch ważnych produkcji: finałowy sezon serialu „Skazana”, dostępny na platformie w dniu premiery oraz drugi sezon „Rodu Smoka”, który zadebiutuje w poniedziałek 17 czerwca.
Kampania została zaplanowana przez dom mediowy EssenceMediacom. Kreację przygotowały Once Upon A Time, VML, dział kreacji TVN WBD, Peroxide. Działania niestandardowe: dom mediowy EssenceMediacome i Ministry of Creativity.