Jak podano w komunikacie prasowym, Marek Twaróg w Polska Press Grupie obejmie stanowisko dyrektora ds. rozwoju redakcji oraz redaktora naczelnego. W spółce będzie odpowiadał za koordynację pracy wszystkich redaktorów naczelnych, a swoją misję na stanowisku naczelnego zainauguruje w lipcu.
– Cieszę się, że Marek Twaróg zdecydował się dołączyć do Polska Press Grupy jako nowy dyrektor ds. rozwoju redakcji i redaktor naczelny Polska Press Grupy. Jego bogate doświadczenie oraz ogromna wiedza będą dla nas nieocenionym wsparciem w dalszym rozwoju naszych mediów. Wierzę, że pod jego kierownictwem redakcje osiągną najwyższe standardy jakości i rzetelności – przekazał Zenon Nowak, Prezes Zarządu Polska Press Grupy.
Kim jest Marek Twaróg?
Szefostwo PPG na każdym kroku podkreśla, że jej nowy redaktor naczelny jest doświadczonym managerem, który ma na swoim koncie również pracę w regionalnych dziennikach spółki. Twaróg swoją karierę w branży dziennikarskiej rozpoczął w 1994 roku. W 2007 trafił do “Gazety Wrocławskiej”, gdzie pełnił funkcję redaktora naczelnego, a od 2010 roku przez 11 lat szefował “Dziennikowi Zachodniemu”.
Następnym etapem w karierze Marka Twaroga był portal Press.pl, gdzie odpowiadał za bieżące działanie serwisów oraz digitalizację. Pełnił też w przeszłości rolę jurora w konkursie Grand Press. Oprócz działalności redakcyjnej dba też o edukację przyszłych pokoleń dziennikarzy jako wykładowca na Uniwersytecie Śląskim.
Zmiany w Polska Press Grupie
Powrót Marka Twaroga to niejedyna duża zmiana, do jakiej doszło właśnie w należących do PPG redakcjach. W Polska Press pojawiła się właśnie piątka nowych naczelnych, a do kolejnych nominacji ma dojść już wkrótce.
– Zatrudniamy redaktorów naczelnych, którzy mają ogromne doświadczenie zawodowe i którzy bardzo dobrze znają rynki, na których będą pracować. Jestem przekonany, że ich umiejętności i zaangażowanie przyczynią się do dynamicznego rozwoju naszych serwisów i tytułów, a także wzmocnią naszą pozycję. Ich wizja rozwoju, pokrywa się z wizją firmy, a także oczekiwaniami czytelników oraz branży. Wprowadzane zmiany pozwolą nam także odbudować relacje biznesowe – wyjaśnił w komunikacie Zenon Nowak, prezes Polska Press.
Polska Press Grupa posiada w swoim portfolio 22 serwisy regionalne, ponad 500 serwisów miejskich, działających pod marką NaszeMiasto.pl, ogólnopolski portal informacyjny i.pl, a także serwisy tematyczne, branżowe oraz e-commerce. Wydaje ponadto 22 dzienników regionalnych.