To elementy patronatu medialnego jakim portale NaszeMiasto.pl, ShowNews.pl i Nto.pl należące do grupy Polska Press objęły 61. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu. Hasłem patronatu jest „Opole znowu łączy”, co nawiązuje do akcji bojkotu opolskiego festiwalu w ostatnich latach.
– Będziemy dostarczać najważniejsze informacje, wywiady oraz relacje prosto z opolskiego amfiteatru. Zajrzymy również za kulisy – mówi Konrad Zalas, rzecznik prasowy PPG. Jak poinformował, w obsługę wydarzenia zostaną zaangażowane trzy ekipy dziennikarskie.
W ramach współpracy w serwisach regionalnych należących do Polska Press Grupy powstała specjalna sekcja tematyczna „Festiwal Opole 2024”. Za przygotowanie okładek zarówno do wkładki w „NTO”, jak i specjalnego wydania „Naszego Miasta Opole”, odpowiedzialny jest Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, należącej do państwowego koncernu paliwowego Orlen.