Przychody netto ze sprzedaży Grupy PTWP (Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości) w pierwszym kwartale 2024 roku wyniosły 21,5 mln zł i były wyższe niż osiągnięte w roku ubiegłym (19,7 mln zł). Koszty działalności operacyjnej (23,7 mln zł) okazały się wyższe niż w analogicznym okresie w 2023 roku (19,7 mln zł).
2023 roku (19,7 mln zł).
Wynik Grupy PTWP na koniec pierwszego kwartału 2024 zamknął się stratą netto w wysokości 1,6 mln zł, co wynikało przede wszystkim ze wzrostu kosztów działalności operacyjnej, inwestycji w nowe produkty oraz kosztów związanych z przeniesieniem notowań na główny parkiet Giełdy Papierów Wartościowych.
Zarząd Grupy PTWP, bazując na kluczowych wskaźnikach rozwoju, pozytywnie ocenił stopień realizacji założonych celów. – Biorąc pod uwagę poziom kontraktacji, jak i zrealizowane i planowane w tym roku projekty, możemy założyć, że wyniki kolejnych kwartałów będą bardzo dobre – wyrokuje Wojciech Kuśpik, prezes Grupy.
W portfolio Grupy PTWP umacnia się segment online, przynosząc dobre wyniki. Portale wydawane przez spółkę PTWP Online należą do czołówki mediów biznesowych w Polsce (zgodnie z wynikami badania Mediapanel). Serwisy, wśród których są między innymi Wnp.pl, Rynekzdrowia,pl, Portalsamorzadowy.pl, Dlahandlu.pl, Portalspozywczy.pl czy Propertynews.pl, notują ok. 20 mln unikalnych użytkowników każdego miesiąca (według Google Analytics). W pierwszym kwartale br. Grupa PTWP uruchomiła nowy portal Infowet.pl, skierowany do branży weterynaryjnej.