“Na początku 2024 roku, na mapie saloników Kolportera, pojawiło się pięć nowych lokalizacji. Otworzyliśmy punkty w Lublinie, Koninie, Krasnymstawie, Zduńskiej Woli i Pobiedziskach. Wybór miejscowości nie był przypadkowy. To pokłosie wprowadzonej w firmie polityki zrównoważonego rozwoju sieci handlowej. Zależy nam, aby saloniki Kolportera były zlokalizowane nie tylko w wielkich aglomeracjach, dużych miastach, ale i mniejszych miejscowościach. Nasze punkty są częściami zarówno wielkich galerii i parków handlowych, wpisują się w architekturę osiedli mieszkaniowych, znajdują się na dworcach, jak i na ulicach handlowych.” – mówi Małgorzata Czajewicz, menadżer ds. inwestycji w Pionie Saloników Kolportera.
Sieć handlowa Kolportera stale ewoluuje. Kolporter cały czas pracuje nad optymalizacją saloników, zarówno pod kątem oferty produktowej, jak i aranżacji wnętrza swoich punktów.
“Salonik dla Ciebie – to motto naszej sieci. Jesteśmy tam, gdzie potrzebuje nas klient i oferujemy mu to, czego oczekuje. Chcemy, aby nasze saloniki były przede wszystkim przyjazne klientom, a dobrze wyeksponowany asortyment odpowiadał na ich potrzeby. Staramy się podążać za zmieniającymi się trendami zakupowymi i usługowymi. Analizujemy rynek, śledzimy nowości, a te, które uważamy za perspektywiczne, wprowadzamy do naszej sieci” – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.
Pracami modernizacyjnymi objęta jest cała sieć Kolportera. W ubiegłym roku wnętrza 36 saloników zaaranżowano od nowa. W pierwszym kwartale 2024 roku takie działania przeprowadzono w kolejnych salonikach.
Małgorzata Czajewicz dodaje również, że do końca marca tego roku firma dokonała gruntownych modernizacji w dziewięciu salonikach Kolportera, wymieniając regały, gabloty i ekspozytory oraz wydzielając strefy zakupowe, m.in. w galeriach i ulicach handlowych największych miast w Polsce.