Nowa osoba będzie odpowiadać za zbudowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, relacje z mediami oraz działania public relations związane z działalnością spółki Wyborcza, w tym “Gazety Wyborczej”.
– Dzięki nowej funkcji w strukturze chcemy lepiej zintegrować działania spółki Wyborcza zarówno w obszarze komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Jesteśmy przekonani, że to strategiczne podejście pozwoli nie tylko lepiej odpowiadać na bieżące wyzwania, ale również skutecznie budować wizerunek naszych produktów, w tym “Gazety Wyborczej” jako lidera subskrypcji cyfrowych – mówi Joanna Kwas, członkini zarządu Wyborcza.
Dorota Kruk będzie ściśle współpracować z działem komunikacji korporacyjnej Agory, której Wyborcza jest spółką zależną.
Spółka Wyborcza od kwietnia br. odpowiada za działalność “Gazety Wyborczej”, “Wysokich Obcasów” i “Wysokich Obcasów Ekstra”, dwumiesięcznika “Książki. Magazyn do czytania”, serwisów internetowych Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl, Komunikaty.pl, agencji fotograficznej Wyborcza.pl oraz za organizację wydarzeń takich, jak Człowiek Roku “Gazety Wyborczej” i festiwali m.in. Olsztyn Green Festival.
Dorota Kruk w “Gazecie Wyborczej” pracuje od 10 lat
Dorota Kruk jest związana z „Wyborczą” od 2014 r. Ostatnio pracowała w roli data process ownera w zespole rozwoju produktu i IT „Gazety Wyborczej”. Wcześniej pełniła funkcję dyrektorki biznesu serwisów internetowych „Gazety Wyborczej”, była szefową serwisu Wysokieobcasy.pl, odpowiedzialną m.in. za jego nową odsłonę, kierowała również redakcją serwisu Wyborcza.pl.
Przed dołączeniem do Agory przez osiem lat pracowała w spółce Eurozet, m.in. jako redaktorka wydania i wydawczyni w Radiu ZET oraz szefowa newsroomu Radia Plus. Pracę zaczynała jako dziennikarka lokalnych mediów w Lublinie.