Grupa naTemat (Glob 360) właśnie powiększyła się o nową pracownicę. Jak informuje portal, do zespołu dołączyła Alicja Jabłońska-Krzywy, która poprzednio przez 15 lat pracowała w należącego do branży farmaceutycznej koncernu Sanofi. Jej zadaniem będzie tworzenie medycznego digital contentu, a także prezentowanie pacjentom trudnych zagadnień zdrowotnych w empatyczny, inspirujący sposób.
Alicja Jabłońska-Krzywy w naTemat
Jabłońska-Krzywy specjalizuje się w tematyce nowoczesnych i nowych terapii oraz leków portfolio consumer healthcare, które pacjenci mogą stosować w zakresie samoleczenia. Na swoim poprzednim stanowisku tworzyła unikalne treści w zakresie obejmującym takie obszary jak: alergie, kaszel i przeziębienie, kondycja wątroby, zaparcia, ból, zdrowy styl życia. Ma również doświadczenie w zakresie contentu edutainment.
Zwolnienia i napiwki w naTemat.pl
Grupa naTemat w lutym bieżącego roku trafiła na afisze w związku z falą zwolnień w swoich szeregach. Pracownicy mieli wówczas usłyszeć, że ta decyzja był konieczna z uwagi na “na mniejszy ruch i budżety marketingowe”. Z kolei redaktor naczelny naTemat.pl Michał Mańkowski tłumaczył w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zaistniałą sytuację “standardową rotacją i cyklem biznesowym w niełatwych czasach”.
W pewnym momencie głośno zrobiło się w związku z wprowadzeniem w firmie napiwków dla autorów, co wzbudziło spore kontrowersje w środowisku. Do lutego bieżącego roku czytelnicy na ten cel wpłacili łączną kwotę ponad 11 tys. złotych.