– Większa liczba klientów to dla mnie dowód, że nasza spółka, będąca istotnym medium reklamowym dla tak wielu klientów, znajduje się na dobrym kursie – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy TVP.
Gudowicz: „Docieranie do widzów bez ryzyka”
– Za naszym pośrednictwem reklamodawcy docierają ze swoim przekazem do dużej liczby widzów, którzy są ich potencjalnymi klientami. Bez ryzyka, że ich reklamy pojawią się w sąsiedztwie materiałów, które mogłyby zagrozić ich wizerunkowi – tłumaczy Gudowicz.
Ale szef Biura Reklamy TVP zwraca uwagę: – Mimo iż to tak prosta zasada, to wiemy, że nie jest ona czymś, na co można liczyć we wszystkich mediach, zarówno w tych opierających się na User Generated Content, jak i tych emitujących treści redakcyjne.
Marcin Gudowicz kieruje Biurem Reklamy TVP od lutego 2024 roku, wcześniej był jego dyrektorem od 2012 roku do początku 2016. Od września 2017 na czele biura reklamy stała Ewelina Czuba, która po 19 latach odeszła z TVP.