Nielsen ma umowę z KRRiT na dostarczanie danych telemetrycznych

Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Nielsen Audience Measurement będzie przez dwa lata dostarczać dane telemetryczne Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji – dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

KRRiT zakończyła przetarg na zakup danych telemetrycznych. Jego przedmiotem był zakup zanonimizowanych danych telemetrycznych i udzielenie licencji do korzystania z baz danych telemetrycznych oraz oprogramowania niezbędnego do korzystania i analiz przedmiotowych baz.

Jedyną firmą, która wzięła w nim udział był Nielsen Audience Measurement, który obecnie jest na polskim rynku jedynym instytutem badawczym realizujących badania oglądalności. Złożył ofertę z ceną 809,8 tys. zł.

KRRiT zdecydowała się wybrać Nielsen do współpracy. Instytut będzie pracować dla Rady przez 2 lata, począwszy od 1 marca br.