Z danych Polskich Badań Czytelnictwa wynika, że w 2023 roku liderem sprzedaży wśród dzienników regionalnych była „Gazeta Pomorska” (Polska Press) – jej średnia sprzedaż wynosiła 12 350 egz., czyli o 16,6 proc. mniej, niż w 2022 roku. Drugi był „Dziennik Zachodni” (Polska Press), który sprzedawał średnio 7976 egz. (spadek o 21,5 proc.), na trzecim miejscu uplasował się „Głos Wielkopolski” (Polska Press), rozchodzący się w 7705 egz. (spadek o 23,3 proc.).
Na kolejnych miejscach znalazły się następujące tytuły Polska Press:
• „Polska Metropolia Warszawska” 6257 egz. (wzrost o 9,7 proc.)
• „Głos – Dziennik Pomorza” (Polska Press) 5776 egz. (spadek o 20,1 proc.)
• „Nowiny” (Polska Press) – 5643 egz. (spadek o 13,6 proc.)
• „Express Ilustrowany” (Polska Press) – 5408 egz. (spadek o 25 proc.)
• „Echo Dnia” (Polska Press) – 5479 egz. (spadek o 14,4 proc.)
• „Dziennik Łódzki” (Polska Press) – 4994 egz. (spadek o 19,4 proc.)
• „Dziennik Bałtycki” (Polska Press) – 4902 egz. (spadek o 23,3 proc.).
Znajdujący się poza TOP 10 dziennik „Sport”, który w 2023 roku był w rękach Gremi Media, sprzedawał średnio 3312 egz., czyli o 3,8 proc. więcej, niż w 2022 roku.
Najwięcej e-wydań – 3046 egz. – sprzedała „Polska Metropolia Warszawska” (wzrost aż o 61,9 proc.). Poziom 1 tys. egz. przekroczyły również: „Nowiny” – 1303 egz. (wzrost o 14,6 proc.), „Gazeta Krakowska” – 1266 egz. (wzrost o 6,3 proc.) i „Dziennik Bałtycki” – 1100 egz. (wzrost o 1,0 proc.).
Suma rozpowszechniania dzienników regionalnych i lokalnych w 2023 roku wynosi 31 033 258 egz. Spadek średniej sprzedaży wydania wynosi 17,8 proc., wzrost średniej sprzedaży e-wydania to 21,7 proc.