„Flesz Republika” pojawia się na antenie Telewizji Republika krótko po wpół do pełnej godziny. Każde wydanie trwa ok. trzech minut, składa się z trzech-czterech krótkich materiałów. Podaje je dziennikarz z offu, nie jest pokazywany prezenter w studiu.
Dyrektor programowy TV Republika Michał Rachoń zapowiedział, że „Flesz Republika” będzie emitowany prawie co godzinę – To wynika też z tego, co dzieje się na antenie – zaznaczył.
W poniedziałek po godz. 12 stacja zaczęła pokazywać przesłuchanie Michała Dworczyka przez sejmową komisję śledczą ds. wyborów korespondencyjnych. Transmisję prowadzono nieprzerwanie przez ponad dwie godziny.
Kilkuminutowe serwisy informacyjne, z prezenterami, są nadawane w TV Republika o równych godzinach, od 7.00 rano do 18.00. Natomiast o godz. 19.00 można oglądać główny program informacyjny „Dzisiaj”.
Od 1 lutego obowiązuje zmieniona ramówka TV Republika. Program „Jedziemy. Michał Rachoń” zaczyna się już po godz. 7.10, o 16.55 pojawił się program informacyjny „Express Republiki” prowadzony przez Rafała Patyrę, a 18.20 cykl publicystyczny „Miłosz Kłeczek Zaprasza”.
Michał Rachoń dziękuje i prosi o wpłaty TV Republika
Od końcówki grudnia Telewizja Republika wiele razy każdego dnia emituje spot zachęcając do wspierania finansowego stacji poprzez wpłaty na Fundację Niezależne Media związaną z wszystkimi tytułami zarządzanymi przez Tomasza Sakiewicza.
O takich wpłatach mówi także Michał Rachoń, zwykle na koniec swojego porannego programu. – Zachęcam, zapraszam i dziękuję państwu za dotychczasowe wsparcie. To wsparcie potrzebne jest, żebyśmy mogli rozwijać Telewizję Republika – stwierdził w poniedziałek rano.
Od 22 do 28 stycznia br. średnia widownia minutowa TV Republika wynosiła 220 137 osób, a udział w rynku oglądalności – 4,13 proc. (dane Nielsen Audience Measurement). Stacja od drugiej połowy grudnia jest pod względem oglądalności druga, po TVN24, wśród kanałów informacyjnych.
Jej kanał na YouTubie pod koniec stycznia przekroczył poziom miliona subskrybentów. Stację na żywo regularnie ogląda tam ok. 10-20 tys. użytkowników.
W 2022 roku Telewizja Republika zanotowała wzrost przychodów o 10,9 proc. do 19,53 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 228,1 do 33,8 tys. zł. Dodatnią rentowność osiągnęła dopiero drugi raz w swojej 10-letniej historii. W ciągu 11 lat działalności nadawca wiele razy sprzedawał swoje nowe akcje. Pod koniec 2022 roku przeprowadził 41. emisję walorów, objęły je wtedy spółki zarządzające tytułami prasowymi i internetowymi Tomasza Sakiewicza.