Bartłomiej Ufniarz jest związany z Party.pl od ośmiu lat, czyli od początku istnienia serwisu. Od trzech lat pełnił funkcję szefa newsroomu, wcześniej był redaktorem, następnie awansował na wydawcę.
– Bartłomiej Ufniarz to nie tylko utalentowany redaktor, ale też menadżer, który doskonale wie, jak ważna jest praca zespołowa, szybkość działania i kreatywność. Wspiera wartości, które są ważne dla Burda Media Polska, buduje zaufanie w zespole. Show-biznes jest jego pasją, a nie ma lepszego połączenia, gdy praca i zainteresowania się łączą – mówi Aneta Wikariak, szefowa segmentu beauty & fashion w Burda Media Polska.
Do listopada to właśnie Wikariak była naczelną Party.pl. Po jej awansie na nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko, Burda rozpoczęła rekrutację na naczelnego Party.pl, a także Wizaz.pl (tym serwisem także kierowała Wikariak, teraz stanowiska zostały rozdzielone). Nową naczelną Wizaz.pl została Agnieszka Rowicka.
– Party.pl od samego początku jest jednym z najlepszych serwisów show-biznesowych na rynku. Wyróżniamy się szybkością publikowanych newsów, wiarygodnością oraz, co dla mnie szczególnie ważne, brakiem hejtu. Chciałbym zwiększyć zakres tematyczny na Party.pl i w większym stopniu docierać do użytkowników z Generacji Z, których od lat przybywa dzięki plebiscytowi Party Young. Szczególną rolę w moich planach odgrywa rozwój wideo – nasze wywiady i formaty już podbijają YouTube’a czy TikTok’a, a to dopiero początek! – mówi Bartłomiej Ufniarz.
W 2022 roku Burda Media Polska osiągnęła wzrost przychodów o 29 proc. do 354,2 mln zł, a jej rentowność netto pogorszyła się z 8,9 mln zł zysku do 17,9 mln zł straty.