Do Strefy Wolnego Słowa należą dziennik „Gazeta Polska Codziennie”, tygodnik „Gazeta Polska” i miesięcznik „Nowe Państwo”. Gdy po wyborach okazało się, że władzę PiS – partii wspieranej przez media Strefy Wolnego Słowa – odbierze opozycja, Tomasz Sakiewicz i jego współpracownicy zaczęli wysyłać w mediach społecznościowych komunikat: „Szanowni Państwo, przyszedł czas walki o wolną Polskę. Bez wolnych mediów tej walki nie wygramy. Każdy z Was może wspomóc nasze media zamawiając pakiet prenumeraty elektronicznej Gazety Polskiej, Codziennej i Nowego Państwa”.
Media Sakiewicza ostatnio alarmują też o tym, że niepodległość Polski jest zagrożona przez Unię Europejską.
Dodawany do wpisów link kieruje na stronę, gdzie można kupić prenumeratę roczną i miesięczną „Gazety Polskiej Codziennie” (199 zł za rok i 24 zł za miesiąc), „Gazety Polskiej” (99 zł za rok i 10,99 zł za miesiąc) i „Nowego Państwa” (59 zł za rok i 6,99 zł za jedno wydanie). Dostępne są też aktualne wydania tych tytułów – „GPC” – za 2,50 zł, „Gazeta Polska” – za 3 zł i „Nowe Państwo” – za 6,99 zł.
Media związane z Tomasze Sakiewiczem kolejny raz wykorzystują uczucia patriotyczne swoich odbiorców w celach komercyjnych. Gdy przed wyborami politycy obozu rządzącego rozpętali histerię przeciwko filmowi Agnieszki Holland „Zielona granica” i ukuli hasło „Murem za polskim mundurem”, w sklepie internetowym „Gazety Polskiej” pojawiła się „wyjątkowa kolekcja, starannie wykonanych, bawełnianych bluz w kolorach ciemnozielonym oraz granatowym do wyboru, z dumnym hasłem »Murem za polskim mundurem«, dzięki którym każdy może wyrazić poparcie i wdzięczność dla ludzi, którzy codziennie z poświęceniem wypełniają służbę, aby w polskich domach nadal panował spokój i bezpieczeństwo” – jak reklamowano kolekcję na stronach mediów związanych z Tomaszem Sakiewiczem.