Emisja programu „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni” została zawieszona co najmniej do połowy listopada. W czwartek nagrano jego kolejny odcinek, ale ponownie nie zostanie on w najbliższym czasie pokazany. Jak przekazał „Presserwisowi” Robert Górski z Kabaretu Moralnego Niepokoju, przedstawiciele stacji oznajmili kabareciarzom, że emisji nie będzie co najmniej do 12 listopada. Decyzja nie została jednak im w żaden sposób uargumentowana.
Tomasz Matwiejczuk, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Grupy Polsat Plus, nie chce jednak odnosić się do tych informacji. – Nic mi na ten temat nie wiadomo i nie mam wiedzy o tym, kto komu co powiedział – przekazał nam tylko.
„Deale z odchodząca władzą”
Nie otrzymaliśmy też informacji, co zostanie pokazane w najbliższą niedzielę o 20 w Polsacie, czyli w paśmie „Kabaretu na żywo. Młodzi i moralni”. Na stronie Polsat.pl jest jednak zwiastun filmu „Faceci w czerni”, który ma zostać nadany właśnie w niedzielę o 20.
Stacja od początku konsekwentnie nie wypowiada się o zawieszeniu emisji kabaretów. Przypomnijmy, że w zeszłym tygodniu Polsat nagle zrezygnował z emisji kolejnego odcinka „Kabaretu na żywo. Młodzi i moralni”, nie podając żadnego wyjaśnienia tej decyzji. Programy kabaretowe zniknęły też z innych anten nadawcy.
– Myśleliśmy, że po wyborach sytuacja się uspokoi, ale chyba są tam jakieś deale z odchodząca władzą, o których nie mamy pojęcia – mówił „Presserwisowi” Robert Górski z Kabaretu Moralnego Niepokoju.
Polsat mocno stracił
Wcześniej stacja usunęła z internetu swoje kabaretowe archiwum z ostatnich miesięcy, co tłumaczyła wykorzystywaniem programów Polsatu w kampanii.
Jak pisaliśmy wczoraj, Polsat stracił widownię przez brak „Kabaretu na żywo”. Z danych Nielsen Media, do których dotarliśmy, wynika, że film „R.I.P.D. Agenci z zaświatów” – nadany w minioną niedzielę po 20 zamiast programu kabaretowego – miał średnio 573 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,29 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 5,79 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 5,65 proc. w komercyjnej 16-59.
Z kolei „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni” po trzech tygodniach tej edycji miał średnio 1,39 mln widzów, notując 10,70 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 10,17 proc. w komercyjnej 16-49 i 11,14 proc. w grupie komercyjnej 16-59.