Michał Wojak przechodzi z RASP do Burdy

Pokieruje content studiem

Michał Wojak

Michał Wojak, dotąd związany z Ringier Axel Springer Polska, od listopada br. zostanie dyrektorem content studia w Burda Media Polska. Jednocześnie content studio wraz z zespołem PM przejdzie w struktury biura reklamy firmy.

– Michał przynosi ze sobą bogate, wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami kontentowymi i komercyjnymi. Jego przyjście do zespołu biura reklamy Burdy doskonale wpisuje się w ambitne plany rozwoju oferty dla naszych cenionych partnerów reklamowych i w oczekiwania naszych klientów – mówi Michał Helman, chief commercial officer Burda Media Polska, któremu podlegać będzie Wojak.

Do tej pory content studiem kierowała Sylwia Gosiewska pełniąc rolę acting director of content studio. Pozostaje ona w strukturach jednostki.

Michał Wojak współtwórcą Onet Rano

Michał Wojak w ostatnim czasie odpowiadał za strategię rozwoju i monetyzację działań content marketingowych wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska w obszarze wideo i audio. Jest jednym ze współtwórców porannego pasma Onet Rano. W przeszłości pracował też w TVN Media, platformie nc+ i w Polska Press. Jest wykładowcą podyplomowych studiów marketingu internetowego Uczelni Łazarskiego.

W skład portfolio Burda Media Polska wchodzą portale internetowe jak: Elle.pl, Glamour.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl, Viva.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl, które docierają miesięcznie do ponad 13,7 mln użytkowników (Mediapanel, grudzień 2022 r.) Działalność digitalową wspierają magazyny tradycyjne, w tym międzynarodowe tytuły wydawnicze jak „Elle”,”Elle Decoration”, „Glamour”, „National Geographic”, „Traveller” oraz „Viva!”. Burda Media Polska jest także większościowym udziałowcem drogerii kosmetycznych Cocolita.pl.