Z Polską Agencją Prasową Lidia Garbaczuk jest związana od wiosny 2020 roku. Pełniła kolejno funkcje kierownika działu marketingu, kierownika marketingu i sprzedaży usług oraz dyrektora marketingu i sprzedaży usług. Natomiast od połowy ub.r. zarządza utworzonym wówczas biurem strategii medialnych.
Wcześniej pełniła funkcję dyrektora ds. strategii i rozwoju w Meon EMS (przez pół roku) oraz dyrektora komunikacji i rzecznika prasowego w KUKE (przez ponad rok). Była też związana z branżą mediów – pracowała jako dyrektor biura reklamy i dyrektor zarządzający w „MBA Manger” oraz przez 10 lat w Bonnier Business Polska, wydawcy „Pulsu Biznesu” (m.in. jako key account manager, new project manager i kierownik działu sprzedaży nakładu).
W Polskiej Agencji Prasowej stanowisko prokurentów pełnią też redaktor naczelny PAP Cezary Bielakowski (od jesieni 2020 roku) i Justyna Leszczyńska (od jesieni 2016 roku).
Prezesem PAP od wiosny 2018 roku jest Wojciech Surmacz. Natomiast w połowie br. z zarządem spółki pożegnał się Łukasz Świerżewski, a Surmacz został powołany przez Radę Mediów Narodowych na kolejną, czteroletnią kadencję.
W ub.r. Polska Agencja Prasowa osiągnęła wzrost przychodów o 12,9 proc. do 66,5 mln zł, a jej strata netto zmalała z 1,06 mln do 552,9 tys. zł.