„Misja”, „pasja” i “informacja”: te trzy słowa pojawiają się na ekranie w trakcie najnowszego spotu promującego kanał informacyjny Telewizji Polskiej – TVP Info. Jak przekonują twórcy spotu, te trzy wyrazy są dla tego kanału kluczowe. Na ekranie pokazano głównie reporterów TVP przy pracy (na ekranie pojawia się m.in. Miłosz Kłeczek).
Przy słowie „misja” na ekranie widzimy migawki z muru na granicy polsko-białoruskiej. To o wydarzeniach na tej granicy Agnieszka Holland nakręciła swój głośny film fabularny „Zielona granica”, krytykowany m.in. przez TVP
Spot trwa 50 sekund, został przygotowany i zmontowany w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Emiowany jest na antenie TVP Info, a także na YouTubie oraz w mediach społecznościowych kanału.
Według danych Nielsen Audience Measurement w lipcu i sierpniu br. średnia widownia minutowa TVP Info wynosiła 265 348 osób, co dało 5,24 proc. udziału w rynku oglądalności (po wzroście rok do roku o 8,5 proc.).
Z kolei średnia widownia głównego wydania „Wiadomości” (flagowego programu TVP1) wynosiła w tym samym okresie 2,11 mln osób, z czego 1,46 mln w TVP1, 614,1 tys. w TVP Info i 38,6 tys. w TVP Polonia. Rok do roku wynik programu wzrósł o 4,9 proc.