Była dziennikarka TV Republika i Trójki w telewizji narodowców

Michalina Szymborska

Do zespołu Telewizji Media Narodowe dołączyła Michalina Szymborska. Wcześniej była związana m.in. z Telewizją Republika, Telewizją Polską i radiową Trójką.

W Telewizji Media Narodowe dziennikarka będzie prowadzić swój autorski program publicystyczny „Michalina Szymborską zaprasza”, który premiery będzie miał we wtorki i czwartki o godz. 21:00. – Program Michaliny Szymborskiej będzie wartością dodaną w naszej ofercie programowej. Mamy bardzo silny zespół publicystów, którzy cały czas chcą się rozwijać. Mimo, że jesteśmy małą telewizją, to nasze ambicje są bardzo duże – mówi Tomasz Kalinowski, redaktor naczelny TVMN.

Do jesieni ub.r. Michalina Szymborska była związana z radiową Trójką, prowadziła niektóre wydania „Klubu Trójki” i „Trójki pod Księżycem”. Współpracowała z rozgłośnią od wiosny 2021 roku.

Wcześniej była związana z Telewizją Republika, prowadziła m.in. popołudniowe pasmo publicystyczne. Ponadto prowadziła audycje religijne w Polskim Radiu 24, a w 2017 roku była gospodynią magazynu „Rodzinny Express” w TVP1.

Szymborska to kolejna nowa osoba w Telewizji Media Narodowe – w maju br. do zespołu stacji dołączyła Marcelina Bednarska, poprzednio związana z News24.

Telewizja Media Narodowe koncesję na emisję u operatorów kablowych i satelitarnych otrzymała od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w kwietniu br. W połowie marca uruchomiono portal internetowy stacji.

Telewizja nie wystartowała w konkursie dotyczącym miejsc w ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. – Po dłuższej analizie biznesowej zrezygnowaliśmy ze starań o MUX. Zbyt niskie perspektywy przychodu na rozdrobnionym rynku w stosunku do poziomu inwestycji. Brak pewności zysku – uzasadnił w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Barełkowski, członek zarządu TV MN. –

Codziennie kilkadziesiąt tysięcy Polaków ogląda TVMN. Stacja obecnie osiąga obiecujące przychody z reklam, posiada spore rezerwy inwestycyjne i ma dobre szanse rozwojowe zarówno w zakresie dystrybucji, przychodów a także wzmocnienia programowego – podkreśla Barełkowski.