Ipsos poszukiwał ankieterów, którzy 15 października przeprowadzą badanie przed lokalnymi wyborczymi, ale firma nie chce na razie się wypowiadać na temat samego exit poll. Nie ujawnia także, czy wykona je dla trzech najważniejszych nadawców, czyli TVP, Polsatu i TVN. – Niedługo będzie komunikat – ucina Paweł Predko, operations director w Ipsosie.
„Presserwis” nieoficjalnie ustalił jednak, że exit poll Ipsosu powstanie dla głównych telewizji, a więc tak samo jak podczas poprzednich wyborów. Sondażownia przeprowadza wspólne badanie dla trzech nadawców od wyborów samorządowych w 2014 roku (podczas wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2014 roku dla TVP i TVN).
Ipos wykonywał badanie exit poll dla głównych nadawców w trakcie wyborów prezydenckich (w 2015 i 2020 roku), parlamentarnych (w 2015 i 2019 roku) i do Parlamentu Europejskiego (w 2019 roku).